Hollolan Nahkapajan on vuodesta 1984 lähtien valmistanut käsityönä ja perinteitä kunnioittaen erilaisia nahkatuotteita. Päätuotteina ovat rekisteröidyllä tavaramerkillä HNP® valmistettavat koira- ja nahkatuotteet, joille on myönnetty suomalaisen työn Avainlippu-merkki.
Kaikki HNP-tuotteet: pannat, taluttimet, länkivaljaat, kuonopannat... valmistetaan aina yksilöllisesti käsityönä. Ammattitaidon, ensiluokkaisten materiaalien ja tinkimättömän työnlaadun ansiosta pystymme tarjoamaan premium laatuiset tuotteet kaikille koiraharrastajille.
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 12.3.2019 alkaen.
Hollolannahkapaja.fi verkkokauppa – myöhemmin tekstissä verkkokauppa – on Hollolan Nahkapaja Ay:n (Y-tunnus: 0809389-7) ylläpitämä verkkokauppa. Näitä sopimusehtoja sovelletaan Hollolan Nahkapaja Ay:n ja sen asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa. Hollolan Nahkapaja Ay:llä oikeus päivittää näitä sopimusehtoja ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia sopimusehtoja, jotka on luettavissa verkkokaupan kotisivuilta.
Verkkokauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron ja maksu suoritetaan euroina. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Pidätämme oikeuden tuotteiden hintojen muutoksiin mikäli sivustollamme esiintyy virheellistä tietoa tuotteen hinnassa; jos hinta on kohtuuttoman alhainen tai kyseessä on hinnoitteluvirhe. Mikäli virheellinen hintatieto poikkeaa huomattavasti todellisesta hinnasta, on poikkeuksellisen alhainen yleiseen hintatasoon verraten tai virhe on muutoin sillä tavoin selvä, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää kyseessä olevan virhetiedon, ei tuotteita myydä selvästi alempaan hintaan.
Maksupalveluna toimii Paytrail, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat verkkopankkimaksut, kortti- sekä osamaksu.
Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Paytrail (Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä Puhelin: 0207 181830) ehdot. Painamalla ”Tilaa” painiketta hyväksyt Hollolan Nahkapaja yleiset ehdot.
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Hollolan Nahkapaja
Tampereentie 1426
15880 Hollola
Y-tunnus: 0809389-7
Asiakaspalvelu: 03 785 9008
info@hollolannahkapaja.fi
Jukka: 040 070 2331
Tiina: 040 720 1358
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty. Toimitamme tuotteitamme ainoastaan Suomeen.
Varastotuotteiden arvioitu toimitusaika on neljästä seitsemään (4-7) työpäivää. Mikäli tuotetta ei ole varastossa toimitusaika on yhdestä kolmeen (1-3) viikkoa tilauksesta. Mittatilaustuotteilla toimitusaika sovitaan aina erikseen tilauksen yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla. Vaihtoehtoisesti voimme toimittaa haluamasi tuotteen myös tapahtumaan, jossa olemme. Silloin toimitus on ilmainen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Palautuksesta / tuotevaihdosta on aina ensin oltava yhteydessä meihin sähköpostilla info@hollolannahkapaja.fi.
Palautuksesta veloitetaan asiakkaalta toimituskulut 5,90 € / lähetys. Tämä vähennetään asiakkaan tilille palautettavasta tuotteen hinnasta. Tuotevaihdoista veloitetaan asiakkaalta toimituskulut 5,90 € / lähetys.
Asiakkaan toivomusten mukaan valmistetuilla mittatilaustuotteilla ei ole palautusoikeutta.
Tuotetta vaihdettaessa / palautettaessa tuotteen tulee olla täysin uudenveroisessa kunnossa ja alkuperäisessä pakkauksessa mikäli tuotteessa on tällainen ollut.
Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.
Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla).
Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.
Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.
Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.